Lakberendezés, design, beton és rock 'n' roll

Lakberendezés és rock 'n' roll

Lakberendezés és rock 'n' roll

Nálunk így 3...

2017. január 18. - PatriciaK Design

Ezt a fotót is otthon lőttem. A komódot én festettem át és így igazán az ízlésemnek való. Ez egyébként egy Ikeás fenyő komód és Obi zománcfestékkel festettem. Bírja a strapát nem kopik. 

A komódon láthattok néhány beton tárgyat, azokat is én készítettem. Engem nagyon megfogott a beton, és komolyabb szinten belevágtam, saját márkát találtam ki rá. A beton lakberendezési tárgyak nagyon jól mutatnak a markánsabb otthonokban, az ipari, minimalista designba beleillenek és elég szokatlannak számítanak itthon még. Külföldön ennek már nagy piaca van. Én folyamatosan keresem az új formákat, lehetőségeket, hogy hogyan lehet használni ezt az anyagot. 

 

Kiváncsi vagyok rá, nektek tetszik-e?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://patriciak.blog.hu/api/trackback/id/tr1912134963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása