Lakberendezés, design, beton és rock 'n' roll

Lakberendezés és rock 'n' roll

Lakberendezés és rock 'n' roll

Kicsit eltűntem...

2017. május 18. - PatriciaK Design

Bizony, bizony...régóta nem írtam már. Ennek az az oka, hogy sok mindent csinálok. Biztosan tudjátok, hogy betonnal foglalkozom, lakberendezési és használati tárgyakat, valamint ékszereket készítek. Nem kezdtem olyan régen, valójában az elején vagyok még, és sok vele a munka. Úgy döntöttem, hogy itt a blogban erről is fogok írni. Mégpedig azért, hogy más is lássa, érdemes belevágni abba, ami az álmod, és érdemes sokat dolgozni érte, mert amikor jönnek a sikerek, hát az nagyon jó érzés. Aki régebb óta kézműveskedik, vagy abból él, amit szeret, az tudja, hogy az első megrendelések, vásárlások felejthetetlenek lesznek. Mert valaki pont a te termékedet szeretné, és írja, hogy annyira tetszik neki, hogy KELL! Igen, így nagybetűvel. :-)

Aki követ Facebookon az láthatta, hogy készült velem néhány riport is, voltam kint a Construmán, és ezerrel alkotok, kísérletezek. Mit lehet betonból csinálni, hogy viselkedik az anyag. Én nagyon szeretem a kemény, szürke felületét önmagában is. Viszont egy kis festéssel, egy letisztult mintával ezt a zordságot nagyon jól lehet lágyítani. 

Van egy dísztálam, amit többen megrendeltek már. Azon is egy egyszerű minta van, de annyira megtetszett, hogy valószínűleg ebből lesz egy kollekció. 

 

 

Egy ékszerkészítő alátétet rendelt tőlem, aminek mindkét oldalán más minta van. Ezen fotózza az ékszereit. Ötletes, és a finom gyöngyékszerek igazán jól mutatnak rajta!

Hamarosan weboldalam is lesz és ezen felül nagyon sok tervem van erre az évre. De ezeket majd szép sorjában :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://patriciak.blog.hu/api/trackback/id/tr3312513325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása