Lakberendezés, design, beton és rock 'n' roll

Lakberendezés és rock 'n' roll

Lakberendezés és rock 'n' roll

Új év és sok-sok új dolog az életemben

2017. január 04. - PatriciaK Design

Itt van 2017. Én nagy reményekkel és álmokkal vágok neki! Törekszem rá, hogy ne csak álmodjam ezeket az álmokat, hanem meg is valósítsam. Ahogy tavaly is idén is tanulni fogok, fejlesztem magam több területen is. Ez a blog is egy terv volt, ami most elindul. 

Szeretnék érdekességeket mutatni nektek, főleg a design, a dekoráció és a zene területéről. Ahogy már a bemutatkozó posztomban is írtam, nálam nem igazán fogsz látni virágos, lányos otthonokat, mert én azokat nem szeretem, ez van. A különleges, merész dolgok tetszenek és biztos vagyok benne, hogy vannak még rajtam kívül olyanok, akik szintén ezt szeretik. Remélem ők előbb-utóbb rátalálnak a blogomra és szívesen olvassák, böngészik majd. 

Az új évre azt kívánom nektek, hogy jobb legyen, mint a tavalyi és Ti is álmodjatok és valósítsátok meg az álmaitokat! Éljetek úgy, ahogy Ti szeretnétek, és ne úgy, ahogy más szeretné, hogy éljetek! 

Hamarosan újra jelentkezem!

A bejegyzés trackback címe:

https://patriciak.blog.hu/api/trackback/id/tr1912096109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása